En Çok İzlenen Film ve Diziler


10 Mart 2010 Çarşamba

Başka Dilde Aşk Filmini Full İzle

Başka Dilde Aşk Filmini Full İzle

Yapım: 2009, Türkiye
Tür: Dram
Yönetmen: İlksen Basarir
Senaryo: Mert Fırat, ılksen Basarir
Yapımcı: M. Murat şenöy, N. Bunhan Bengi
Görüntü Yönetmeni: Hayk Kirakosyan
Müzik: Uğur Akyürek
Süre: 1 saat 38 dk
Gösterim Tarihi: 18 Aralık 2009 (Türkiye)
Oyuncular:
Saadet Işıl Aksoy, Lale Mansur, Mert Fırat, Ayten Uncuoğlu, Emre Karayel

ÖnceLikLe ''Mert Fırat'ın oyuncuLuğunu çok beğeniyorum ve onu çok seviyorum... FiLmine gittim ve çok beğendim. ÖzeLLikLe konusu çok güzeL,mükemmeL bir konu buLmuşLar. BöyLe güzeL fiLmLer insanın karşısına çok çıkmıyor,çıkınca da kaçırmak oLmazdı. Ben çok beğendim beğenmeyenLer varsa öyLe kaLsınLar beğenmek ayrıcaLıktır.

http://i49.tinypic.com/23mvfxe.gif






0 yorum:

Yorum Gönder