En Çok İzlenen Film ve Diziler


7 Mart 2010 Pazar

Kurt Adam Filmini İzle

Kurt Adam Filmini İzle

Yapım: 2010 / ABD , İngiltere
Tür: Fantastik , Gerilim , Korku
Vizyon Tarihi: 19 Şubat 2010 (Türkiye)
Oyuncular: Anthony Hopkins , Hugo Weaving , Benicio Del Toro , Emily Blunt , Geraldine Chaplin
Yönetmen: Joe Johnston
Senaryo: Andrew Kevin Walker , David Self
Yapımcı: Benicio Del Toro , Sean Daniel , Rick Yorn , Scott Stuber , Mary Parent
Görüntü Yönetmeni: Shelly Johnson
Görüntü Yönetmeni: Danny Elfman
Süre: 2 saat 5 dk

Kadroda Anthony Hopkins'i görünce ve filmin fragmanını izlediğimde güzel olucağını tahmin etmiştim izlediğimde de beni yanıltmadı bir kere çok gerilimliydi öyle sahneleri var ki o korkuyu o gerilimi öyle bir hissettiriyorki film sanki siz ordaymışsınız gibi heyecana kapılıyorsunuz zaten mekanda daha çok karanlık bir atmosferde geçtiği için soluksuz bir şekilde izliyorsunuz tabi filmde olaylar ilerdikçe merakta hakim olmaya başlıyor ve sonunda gerçekler ortaya çıkıyor ben görsellik açısından da başarılı buldum mesela kurta adama dönüşme sahnelerini iyi çekmişler ve tabiki orman sahneleride oldukça iyiydi finali de beğendim ama biraz duygusal buldum bana devam filmi çekilicekmiş havası verdi oyunculara gelirsek Anthony Hopkins yine oyunculuğunu konuşturmuş ama Benicio Del Toroda da fena değildi bence bu tarz filmler içinde en iyilerinden biriydi mutlaka tavsiye ederim puanım 10/7.5



http://i49.tinypic.com/23mvfxe.gif






0 yorum:

Yorum Gönder