En Çok İzlenen Film ve Diziler


3 Mart 2010 Çarşamba

Şeytanla Anlaşma Filmini İzle

Şeytanla Anlaşma Filmini İzle

Yapım: 2006, ABD
Tür: Fantastik, Gerilim, Korku
Yönetmen: Renny Harlin
Süre: 1 saat 37 dk
Ben ilk sahnesinde aksiyon yada görsel bi eğlence olan filmleri daha büyük bir merakla izlerim.bu filminde ilk sahnesi yani yamaç sahnesi çok hoşuma gitti.konu olarak da ilgilimi çekti ve beğenimi kazandı çünkü ben fantastik filmleri çok severim.ama filmin sonu sanki devam filmi varmış gibi bitti. bu yüzden bitiş zayıftı.
Bir film sadece oyuncuların görselliğine bağlı değildir.yetenek çok ama çok önemlidir.ama ben steven ve chace in yakışıklılığından çok etkilendim doğrusu :) filme ve karakterlere çok yakışmışlardı.karanlık çocuklar çizgisine uymuşlardı.bana göre süper güçleri olan bir karakteri canlandıran oyuncu görsel açıdan iyiyse daha çok ilgi çeker.çünkü çoğu insanın kafasında süper bir gücü varsa ve yakışıklıysada daha çok yer eder bu karakter.



http://i49.tinypic.com/23mvfxe.gif






0 yorum:

Yorum Gönder