En Çok İzlenen Film ve Diziler


11 Mart 2010 Perşembe

Acı Aşk Filmi İzle

Acı Aşk Filmini Full İzle

Tür : Polisiye / Dram / Tarihi
Gösterim Tarihi : 18 Aralık 2009
Yönetmen : A. Taner Elhan
Senaryo : Onur Ünlü
Yapım : 2009, Türkiye
Oyuncular :
Halit Ergenç , Cansu Dere , Songül Öden , Ezgi Asaroğlu
ÇOK İYİYDİ. Bu kadar eleştiriyi okumama rağmen filme gittim ve hiçte yerden yere vuruldugu kadar olmadığını aksine çok güzel bir film olduğunu gördüm. Belki aşk değildi ama kesinlikle merakla bekletiyordu insanı... Oyunculuklarıda çok beğendim. Açıkcası tam istediğim gibi bir film olmuş. Belki bir kaç yerinde daha değişiklik olabilirdi ama genede çok hoştu. Filmden mutlu ayrıldım.Etkilendim de. Issız adamdan sonra en çok beğendiğim aşk'lı Türk filmi. Sinema zevki çok iyi olan biri olarak söylüyorum. Issız adamı izleyip beğendiyseniz yada Aşk+ihtiras+beklenmedik olayları seviyorsanız bu filme gidin. Özellikle o kadar olumsuz eleştiri üstüne buraya gelip yorum yapmayı çok istedim. O kadar çok olumsuz eleştiriliyor ki daha ne beklendiğini anlamıyorum bazen. Olağanüstü değil ama çok güzeldi... Ben tavsiye ederim. İzlediğim için çok memnunum. Halit Ergenç ve Cansu Dere'ye bakış açım bu filmden sonra çok olumlu şekilde değişti.



http://i49.tinypic.com/23mvfxe.gif






0 yorum:

Yorum Gönder