En Çok İzlenen Film ve Diziler


15 Nisan 2010 Perşembe

39. Dosya Filmi izle

39. Dosya

Tür : Gerilim / Korku
Yönetmen : Christian Alvart
Yapım : 2009, ABD / Kanada , 109 dk.
Oyuncular:Renée Zellweger (Emily Jenkins) , Jodelle Ferland (Lillith Sullivan) , Ian McShane (Detective Mike Barron) , Kerry O’Malley (Margaret Sullivan) , Callum Keith Rennie (Edward Sullivan) , Bradley Cooper (Douglas J. Ames)

Filmin konusu ve oyunculuklar cidden çok iyiydi...Küçük kızın o delici bakışları,isteklerini yaptırması cok enteresansdı :) hic beklemiyordum böyle birsey...Ben daha cok kıza musallat olan seylerin oldugunu onun etrafındakileri de rahatsız ettiklerini düsünmstüm ama cok değişikti konusu :)) O kızla birsey paylasılmaması gerektiğini anlamıs oldular =) Bu arada film bir türlü Türkiyede vizyona giremedi.Ben de napiim sonunda dayanamadım izledim (:
Her anı heyecan ve gerilim dolu,bazen de ani hareketlerle insanı sıçratan bir filmdi hehe :)) İzleyin kesinlikle pişman olmazsınız.Bu filme puanım da...(8/10).


http://i49.tinypic.com/23mvfxe.gif






0 yorum:

Yorum Gönder