En Çok İzlenen Film ve Diziler


26 Nisan 2010 Pazartesi

Kutsal Damacana 2 itmen izle

Kutsal Damacana 2  itmen izle

Tür: Komedi
Yapım: 2010 ~ Türkiye
Yönetmen: Korhan Bozkurt, Şafak Sezer
Aslında filme yorum yapmak gereksiz ama madem izledim yazayım dedim, öncelikle film çoğu insanın dediği gibi gerçekten çok kötü, ben tüm film boyunca '' bu film ne anlatıyor ya '' diye düşündüm durdum, oysa birinci filmi epey beğenmiştim, belki birinci film de öyle ahım şahım birşey anlatmıyordu ama en azından beni güldürmeyi başarabilmişti, bu ise gülümsetemedi bile, daha önce pek çok film için, kötü - berbat vs. gibi tabirler kullandım ama bu film izlediğim en kötü filmler arasında abartmadan ilk 5'e girer sanırım, bende genel kanıya katılarak eklemek istiyorum ki sakın izlemeyin aman ha kimselere de izlettirmeyin

http://i49.tinypic.com/23mvfxe.gif






0 yorum:

Yorum Gönder