En Çok İzlenen Film ve Diziler


16 Mayıs 2010 Pazar

King Kong İzle

King Kong

Tür : Gerilim, Macera, Fantastik
Yapım : 2005 / Yeni Zelanda, ABD
Yönetmen : Peter Jackson
Süre : 3 saat 07 dk.
Oyuncular:Naomi Watts (Ann Darrow) , Adrien Brody (Jack Driscoll) , Jack Black (Carl Denham) , Andy Serkis (King Kong) , Jamie Bell (Jimmy) , Kyle Chandler (Bruce Baxter) , Lobo Chan (Choy) , Thomas Kretschmann (Yüzbaşı Englehorn) , Evan Parke (Hayes) , Colin Hanks (Preston) , John Sumner (Herb)
peter jacksondan müthiş bir film daha hayal gücü geniş olan peter jackson yüzüklerin efendisi serisinden sonra bunun gibi güzel bir yapımla karşımıza çıkması güzel birşey bu filmde andy serkisi ayrıca tebrik etmek gerek ki o bizim filmdeki KİNG KONG karakteri gerçekten mükkemel oynamış hareketleri felan çok iyi yapıyor zaten yüzüklerin efendisi serisinde gollum karakteriyle de gönüllerde taht kurmuştu diğer oyuncularda hakkını vererek oynamış ki naomi wattsı çok beğendimi söyleyebilirm filme gelirsek çok farklı bir aşk hikayesi ve şimdiya kadarki en iyi king kong film 3saat gibi uzun bi süreden oluşsa bile sizi hiç sıkmıyor şahsen benim görüşüme göre ilk 1 saate yaknda biraz artık girelim konuya dedim ve girdikten sonra bidahada çıkmak istemedim doğrusu dinozorların naomi wattsı kovaladığı sahneleri gerçekten germişti beni ve final sahnesi gerçekten üzülmüştüm finalinde duygulanabiliyorsunuz size önerebileceğim filmlerin başında fakat ilk 1 saatine aldanıp filmi kapatmayın sakın pişman olursunuz benim peter jacksona 10/10 oyunculara 8.5/10 KİNG KONGA :) 10/10 ve bu müthiş yapıta vereceğim puan
8.5/10 şiddetle tavsiye ederim

http://i49.tinypic.com/23mvfxe.gif






0 yorum:

Yorum Gönder