En Çok İzlenen Film ve Diziler


11 Mayıs 2010 Salı

V For Vendetta Türkçe Dublaj İzle

V For Vendetta Türkçe Dublaj İzle

Tür : Fantastik / Dram / Aksiyon / Çizgi Roman
Yapım : 2006, ABD / Almanya , 132 dk.
Yönetmen : James McTeigue
Oyuncular:Natalie Portman (Evey) , Hugo Weaving (V/William Rookwood) , Stephen Rea (Finch) , Stephen Fry (Deitrich) , John Hurt (Adam Sutler) , Tim Pigott-Smith (Creedy) , Rupert Graves (Dominic) , Roger Allam (Lewis Prothero) , Ben Miles (Dascomb) , Sinead Cusack (Delia Surridge) , Natasha Wightman (Valerie)
Bu film için söyleyebileceğim en önemli sey Benim Filmim Budurr!! olur sanırım...Yok böyle bir film ya...Resmen her anı atraksiyon dolu ve bir o kadar da merak uyandıran bir BAŞYAPIT olduğunu düşünüyorum hatta eminim...O maskenin altındaki yüzü merak ettiğim kadar hiçbirşeyi merak etmemişimdir sanırım :)) "Bu maskenin altında etten daha fazlası var.Bu maskenin altında bir fikir var! Ve fikirler kurşun geçirmezzz...!" bu söz ve o sahne bütün filmi anlatmaya yeter...Özellikle kızın odaya hapsedildiği bölümlerde olaya maruz kalan insanların yazdıklarından, başından geçen olayların anlatıldığı bölümde çok etkilendim neler yaşatıyorlar insanlara hala da devam ediyor günümüzde bunlar biz her ne kadar bilmesek de...Böyle inandığı değerler adına onuruyla savaşan insanlara hayranlık duyuyorum bu film de bunu konu aldığı için hayranı olduğum tek filmdir sanırım...



http://i49.tinypic.com/23mvfxe.gif






0 yorum:

Yorum Gönder