En Çok İzlenen Film ve Diziler


3 Mayıs 2010 Pazartesi

Tanrının Kitabı Filmi İzle

FİLMLİN ADINI BURAYA YAZ

Tür: Aksiyon, Dram, Gerilim, Gizem, Macera, Western
Yapım: 2010, ABD
Yönetmen: Allen Hughes, Albert Hughes
Süre: 2 saat
Oyuncular:Denzel Washington, Gary Oldman, Mila Kunis, Michael Gambon, Ray Stevenson
güzel bir filmdi ayrıca denzel a bayıldım yemin ederim bir an ekrandan çıkıp beni de kesicek diye bekledim =D ama filmin boş ve anlamsız olduğunu söyleyenlere katılmıyorum bence filmin gayet anlamlı olduğunu filmi izlerken birçok sahnede görebiliyorsunuz sadece biraz derin bakmanız lazım bir adım geri atın ve önünüzde olanı daha büyük görmeye çalışın insanların nasıl bir psikoloji altında olabileceklerini iyi kavramaya çalışın önyargılarınızı bir yere bırakarak çünkü bu "sadece" artık çok fazla çekilen kıyamet sonrası filmlerden biri değildi bu filmin 2 unsurundan biriydi o da filmi ilginç kılmak seyirci çekmek içindi bence diğer unsur da kıyamet sonrasını dini elden almasıydı ve bence hristiyan propogandası böö diyenlere de şaşırıyorum ya arkadaşlar ne bekliyorsunuz yani adamların gördükleri tek din hristiyanlık gerisi farklı! ve tehdit! düşünün yani örnek veriyim izlediğim çoğu amerikan film ve dizilerinde müslümanlar ya bombacı ya gerici ya psikopat ya kadın düşmanı böyle tanıtıyorlar hep! ama bence filmde daha çok her dinin söylediği temel şeylerin üzerinde durulmuş yani yaradılış, tanrının iyiliği ve peygamberler gibi denzel peygamber işlevi görüyor ama bunu dile getirmiyor pek suya sabuna dokunmuyorlar yni propoganda var falan diye çekinmeyin izleyin bence beğeniceksiniz tbi filmleri sırf durgun sahneleri var diye direk ileri sarıcak türden izleyiciler değilseniz tavsiye ederim iyi seyirler..


http://i49.tinypic.com/23mvfxe.gif






0 yorum:

Yorum Gönder