En Çok İzlenen Film ve Diziler


3 Mayıs 2010 Pazartesi

Percy Jackson ve Olimposlular: Şimşek Hırsızı İzle

Percy Jackson ve Olimposlular: Şimşek Hırsızı

Tür: Bilimkurgu , Fantastik , Komedi , Macera
Yapım: 2010 / ABD , Kanada
Yönetmen: Chris Columb
Süre: 1 saat 59 dk
Oyuncular:Uma Thurman, Sean Bean, Pierce Brosnan, Rosario Dawson, Logan Lerman


Aslında tamamen benimde içinde bulunduğum konular.. Mitoloji, hastayım yaa mitolojiye... Filmde sanki elemanın yerinde ben vardım,konuları bildiğim için sırada neyin beklediğini az çok tahmin ediyordum, yanımdaki arkadaşıma "bak şimdi şöyle olacak" dediğim zaman, yada bir karakterin sıradaki cümlesini söylediğim zaman "sen bu filmi izlemişsin" tepkisiyle karşılaşıyordum ama izlemedim.. Dedimya konuyla iç içeyim aslında... Tabi mitolojide (yunan mitolojisinden bahsediyorum) kim kimdir, necidir, çok bir fikriniz yada bilginiz yoksa, senaryo ilgi çekici gelmeyebilir size...

Sonuç İtibari ile, güzel bir filmdi (bana göre, ki fantastik filmleri severim).. Aile ve çocuklarla izlenebilir olamsı da güzel... Kız arkadaşımla gittim ben, (tabi sonra oturup mitoloji anlattım, filmde niye bu böyleydi soruları haliyle fazla oldu )




http://i49.tinypic.com/23mvfxe.gif






0 yorum:

Yorum Gönder