En Çok İzlenen Film ve Diziler


4 Mayıs 2010 Salı

Zaman Yolcusunun Karısı Online İzle

Zaman Yolcusunun Karısı Online İzle

Tür: Bilimkurgu, Dram, Romantik
Yapım: 2009, ABD
Yönetmen: Robert Schwentke
Süre: 1 saat 47 dk
Oyuncular:Rachel McAdams (Clare Abshire) , Eric Bana (Henry DeTamble) , Ron Livingston (Gomez) , Brooklynn Proulx (Genç Clare) , Arliss Howard (Richard DeTamble) , Hailey McCann (Alba), Stephen Tobolowsky (Dr. David Kendrick) , Alex Ferris (Genç Henry)


takip ettiğim ve beklediğim bir filmdi vizyona girdiğinde izleme fırsatı bulamadım ancak izleyebildim ve film için söyleyeceğim; farklı bir konu değişik bir anlatım ve iyi başrol performansı özellikle racher adams son zamanların en gözde en samimi en sevimli oyunculardan... eric bana yı hulk la tanıdım ve oynadığı diğer yapımlarda da başarısı tereddütsüz ispatlamıştır. truva ve münih filmlerinde gerçekten oyuncuğuluna hayran kaldım... filme gelince zor bir hikaye aslında tabi zaman yolcusunun karısı olmak her yiğidin harcı olmasad yönetmen filmi izleyiciye güzel sızdırıyor.. izlerken akıp gidiyorsunuz finale doğru kasılıyo üzülüyorsunuz ve son deyince daha iyi bitebilirdi diyebilirim ama herşeye rağmen tatmin edici bir sondu.. izlemeye öneririm... iyi seyirler saygılar...



http://i49.tinypic.com/23mvfxe.gif






0 yorum:

Yorum Gönder